måndag 25 juli 2011

WATER











Var uppe hela natten igår, som vanligt. Kommer alltid på något att göra mitt i natten, och sen sitter jag och fotar och redigerar bilder länge... ^^
Men i natt ska jag gå och lägga mig tidigt! 
Mamma blev ju magsjuk i fredags/lördags, så det har varit lite jobbigt här hemma. Men nu är hon väl nästan frisk.
Gjort en ny, roligare header till bloggen! Vad tycks? Kände att picnik-headers inte är direkt roliga, och nu när brorsan fixat photoshop till mig så tänkte jag att jag lika gärna kunde knåpa ihop något snyggare! Tog lång tid innan jag fick det som jag ville ha det (den tog 2 timmar att göra...), men nu är den väl nästan okej. Har ett par grejer jag vill fixa, t.ex. att den är så jäkla stor. Kom på att jag inte ville att det skulle stå "ödlor", så det ska jag också fixa. Istället ska det stå "reptiler". Mwahah :3
Det åskar hela tiden hemma hos mig, men inte får man se någon blixt inte :c
Hade ju tänkt fota det...
Ojoj, långt inlägg! Ursäkta mig. 
Herregud, kom på att jag inte ätit någon frukost :o
Ajabaja. Ska gå och äta något nu. 


Hejsvejs!

Inga kommentarer: