lördag 18 februari 2012

MYSIGT RESTAURANGBESÖK

Haft en helt underbar vecka med Alva på besök, och sedan Emilia och Matilda. Vi har kollat på Sagan Om Ringen, myst till det, ätit massa, massa godis, gått långa promenader på sjön och skrattat som in i helvete. Älskar er, tjejer. Ni är bäst!
Idag (nej vänta... igår ^^) åkte Emilia och Matilda hem, och vi (familjen, alltså Axel, Rolf, jag och mamma) hade bestämt förra helgen att vi skulle ut och äta. Så vi hade bokat bord på Bamboo inne i Göteborg. Skitmysig restaurang, och supergod mat. Rekommenderas! Har aldrig ätit där förut, men det är absolut värt att gå dit.
Haft en helt ljuvlig kväll med min underbara familj, så det tackar jag så mycket för :)

Om ni vill veta vad jag gör just nu, så sitter jag och längtar ihjäl mig efter The Hobbit - An Unexpected Journey. Sitter nämligen och kollar på det här:

Vet ni hur mycket jag längtar till december? :c
Och min man (Elijah Wood) ska vara med också, hihi. Längtar ännu mer då ju...

Nu ska jag fortsätta kolla på dessa videos, och mysa med min fina, underbara hund... Och kanske äta något också...

Inga kommentarer: