torsdag 8 mars 2012

IKT...

Fick min brors gamla ipod häromdagen, och i förrgår laddade jag över lite ny musik...
Gick en långpromenad med hunden igår, och lyssnade samtidigt på ipoden. Gick förbi ett område med en massa hus, och tänkte inte alls på att det kanske var folk ute. Så jag gick där, nynnade på någon 1D låt, och så kom refrängen. Naturligtvis började jag sjunga det högsta jag kan (dessutom rätt falskt, eftersom jag hade hörlurar i och inte hörde ett skit vad det var jag sjöng) och sedan DANSA.
Då upptäckte jag gubben som stod inne på sin tomt, som tittade på mig lite konstigt.
Jag dog av skam.
Promenaden var mysig, dock.

Haft IKT idag. Det har att göra med datorer. Information, kommunikation, teknik något sådant...
Man skulle lära sig olika saker, t.ex. publikation, källkritik, media osv. Rätt kul. Hamnade dock i en grupp utan mina kära tjejer... :/

Om ni vill veta, så har jag problem med ett öga... 
Har sjukt ont, samtidigt som det kliar. Lite svullen också... D:

Ja...
Det var nog det.

Bilderna är från idag. Tio minuter gamla :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan se dig framför mig när du går där och dansar lite för dig själv :-) du e för rolig du! / nea