söndag 18 december 2011

lördag 17 december 2011

onsdag 14 december 2011

VÄRDELÖST INLÄGG..

Ojoj, vilken dag i skolan.
Mitt tjejgäng är helt galet... haha herregud.
Och B, hihihihihi.

Har inget mer att säga, faktiskt.
Gick ganska bra på provet idag :) Så jag är nöjd.
Och som avslut på detta värdelösa inlägg får ni en bild på Saldo..

tisdag 13 december 2011

HATAR PROV.

Nu får jag fan ett spel.
Jag hade skrivit värsta långa texten här och så stänger safari av sig. Man blir så...glad. Ohja. Glad. Kommer inte ens ihåg vad det var jag hade skrivit...
Det jag ville säga var att jag hatar att plugga kartgrejsemojs. Breddgrader, längdgrader, latitud, longitud, symboler, väst, norr, öst, syd, ekvatorn, skalor....jag orkar inte bry mig, faktiskt.
= JAG HATAR PROV.

Det var luciatåg idag i skolan. Gulligt...! (önskar att jag hinner dö innan jag blir en nia, så att jag slipper skämma ut mig inför hela skolan). Hoppas fan det är valfritt...

Idag är det ett år sedan vi fick hem Saldo till oss! Myshund <3

Matilda och jag kollade på HP dödsrelikerna part 2 hemma hos mig idag. Det var kul. Har sett den filmen 11009 gånger innan bara, så att jag kan alla repliker utantill, ungefär. Ja, ungefär.

Nu ska ni få ett par härliga bilder på mig med min underbara webbcam. Hihi den suger inte alls.
Och jag fattar ingenting i den här kartboken.
Det som jag behöver plugga på finns inte ens i den...

För att ni verkligen ser vad det står där. Eller hur? 

måndag 12 december 2011

HARRY POTTER....

För att jag verkligen är en nörd.
Jag älskar Harry Potter. For real. Verkligen. Jag älskar verkligen HP.
Ibland undrar jag om jag är frisk i huvudet, faktiskt.
Suttit och målat massa HP grejer nu i alla fall, och ska nog fortsätta med det. Så nu vet ni vad jag gör, en sådan här härlig måndagskväll.
Precis gjort klart nyhetsläxan också, så inga läxor på hela veckan! Har dock två prov, så behöver ändå plugga som en galning.
Men nu ska jag lämna er ifred, och jag hoppas att ni inte blev allt för uttråkade. Eller nåt sånt.
Och jag bara måste säga att mina tjejer äger. Och jag älskar min klass. Så att ni vet det. Hihi.



lördag 10 december 2011

JULKLAPPAR

Var tvungen att känna lite på julklapparna som står i en kasse i matsalen (som man alltid måste göra).
Av alla 20 paket var 2 mina.
Jag gissar på att det var böcker.

LITE ALLT MÖJLIGT, FAKTISKT.

Klarade NO-provet asbra idag (eller igår...). Skönt.

Sitter och skypar med Emilia som tittar på POTC. Vill också, men är lat och orkar inte gå ner och sätta på ngn film...
Äter köttbullemackor och dricker te också.
Intresseklubben antecknar. jo tack, jag vet.

Bara jag som upptäckt att Chad Michael Murray är så sjukt jävla snygg?! Höhö, jag blev typ lite kär nu. Men seriöst, shit vad snygg han är.



torsdag 8 december 2011

SALDO & JAG

Jobbig dag igår i skolan, men dagen blev mycket bättre när jag gick hem till Jenny med Matte och Mika. Vi kollade på film innan Mika skulle hem, och sen bytte vi film, och blev plötsligt helt galna och rullade runt på golvet och skrattade i trekvart...
Hm nej, vi är inte konstiga eller så...

Idag hade vi pedagogisk eftermiddag, och slutade tolv. Så jag har varit hemma en stund och fotat lite. Nu ska jag äta och sen gå en promenad med hunden, tror jag.
Hejsvejs!

tisdag 6 december 2011

SALDOS ANDRA SNÖ...


Saldo blev helt galen i morse när han fick se snön. Dock är det ju hans andra gång med snö, men lika glad och förtjust (och förvirrad) blev han ändå!
Han sprang runt, runt och skulle dra iväg sitt stora "träd" vart han än gick ^^

KAMERAN MED TILL SKOLAN














Hade med mig kameran till skolan idag!
Blev ett par söta bilder, hihi.
De andra var dock inte så sugna på att vara med på bild (hm...förutom min söta Matilda som är med på nästan varenda bild...) ^^
Gjorde SO-prov idag. Gick super, är skitnöjd!

måndag 5 december 2011

LJUS


KALL HÖST




SVINHALT UTE...

Hihi, precis kommit hem från skolan, och sitter nu och myser med en varm kopp obo'y och äter omelett efter att ha varit ute på en liten tur med kameran :)
Bilder kommer strax!
Massa läxor och prov som ska göras, så efter att ha redigerat bilderna ska jag sitta och plugga.
Gud, jag orkar verkligen inte...

Svinhalt i morse, nästan rädd för att åka bil...
Min älsklingstjej kom inte till skolan idag för hennes buss gick inte D:
Men vi träffas iaf imorgon, hihi <3

torsdag 1 december 2011

MASSA LÄXOR OCH PROV...

Var äntligen i skolan idag! Saknat mina tjejer, hihi!
Har tre läxor till imorgon, och så ska jag ha ett matteprov. Lycka till? Hm, vi får väl se hur det går :)

Nu ska jag snabbt göra mig lite kvällsmat innan Debatt börjar. Haha känner mig värsta konstig, men det är faktiskt jättebra...heh.

P.S: Jag älskar min hund, så att ni vet. Han är mitt allt. 

onsdag 30 november 2011

ÄNDRAR FÄRG....

Nu ska ni få se att denna lilla filur verkligen ändrar färg!
Bilderna är tagna samma dag, och med en halvtimmes mellanrum, ungefär.. tror jag..xD

Fired-down.

Fired-up

FRÅN IDAG



ÄR INTE DÖD...

Nej, jag är inte död :)
Har bara varit sjuk sen i måndags...haft magsjuka. Myspys.
Och så har vi inte haft något internet här hemma pga stormen, så jag har haft abstinens och känt mig väldigt isolerad från resten av välden. Fats det kan ju också bero på att jag bor mitt ute i skogen...

Var i alla fall på Ullared i måndags (innan jag blev sjuk), och shoppade loss, HAHA. Vi köpte alla HP-filmerna som vi inte hade, och POTC död mans kista, och POTC vid världens ände.
Så när jag var sjuk igår låg jag och tittade på HP filmer och alla POTC filmer... :D

Är inte så värst sjuk idag, men jag kan fortfarande smitta någon, så jag får stanna hemma idag med :c

Men nu vet ni i alla fall att jag lever...

söndag 27 november 2011

STORM



En bild från idag, när det regnade. Eller ja, det regnar fortfarande.
Den andra bilden är från i fredags när jag skypade med Emilia och Matte, och hade Ceres ute ^^ Hon ville tydligen vara med i samtalet ;)

Jag tyckte det var mysigt i morse när man fick reda på att det ska storma. Nu är det bara läskigt. Usch.... kan det inte vara över nu?!

CERES IDAG