söndag 2 oktober 2011

LÖRDAG MED CISSI





Kanonen.

Uppskjutet.

Från Pariserhjulet. Det var fortfarande dimma överallt!




Min personliga favorit! Uppswinget <3

Ett lyckligt par (som man inte ser på bilden) som hade gift sig dök helt plötsligt upp med dessa hästar och kusken. Otroligt synd om hästarna, eftersom det inte är bra för deras ben att springa på asfalt...



Dagen började med att vi gick en tur i skogen med Nisse, som ni ser på bilderna. Nisse fick nosa runt, och söka lite efter några köttbullar Cissi lade ut.
Sedan gick vi hem, lämnade Nisse och begav oss ut till Liseberg, där jag skulle fota, vilket ni kan se ;D
Efter det myste vi lite hemma hos Cissi, och kollade på film innan det var dags att gå ut och göra stan! Haha ^^
Vi skulle äta middag med Cissis kompisar på någon restaurang, och det var helt underbart gott! Tog dessvärre inte med mig kameran, annars hade jag kunnat fota allt det goda vi åt...
Efter det goda restaurang-besöket åkte vi hem och sov xD

Söndag:
På söndagen vaknade vi sent, och jag låg kvar och dröjde mig, medan Cissi gick ut med Nisse och handlade våra ingredienser till sconesen vi bakade till frukost!
Dom blev supergoda... :)
Efter det tog vi en härlig promenad i skogen, och sedan åkte jag hem.. :)

Inga kommentarer: