lördag 5 november 2011

HALLOWEEN-PARTY

Haha shit vad kul vi har haft!
Vi hämtade Matte lite tidigare för att hon och jag hade ju planerat den här "festen" tillsammans.
Så vi började fixa för överraskningen och så, innan gästerna skulle komma.
När dom väl kom så åt vi lite mat, och lite glass, hihi .3
Sedan blev det film, och jag och Matte hade hyrt "Water for Elephants". Massa blandade känslor när vi kollade på den.. fast den är bra :)) Men hemsk ändå.
Och efter filmen var det dags för överraskningen! Vi skulle nämligen gå en liten spökrunda i trädgården, haha!
Shit vad vi skrämde upp varandra! Först skulle v sitta i mammas växthus för att mamma och de andra skulle fixa med spökrundan (hon hade "hyrt" in 5 "spöken" (min mamma är en tönt <3), men det var i själva verket min bror och hans kompisar ^^), så vi fick sitta där i typ 10 min helt själva och skrämma upp varandra ännu mer.
Och så började den. Haha det var underbart roligt! <3
Typ klockan 11 på kvällen, och det är kolsvart, och man vet inte när det ska komma någon och skrämma en.. ^^
När vi hade gått över halva rundan, så kom vi fram till vårt garage. Där var det meningen att jag skulle försvinna lite mystiskt, men icke.... Mika såg mig när jag sprang iväg...xD
Men ja, jag sprang in i huset och sedan ner i växthuset, för att jag skulle vänta där, medan de andra gick ut på udden för att typ få en gåta. Om de svarade rätt på gåtan så skulle dom få tillbaka mig ;D
HAHAHAHAH vad roligt vi har haft <3

Sedan kollade vi på Pirates of the Caribbean 4, och jag och Emilia förstörde typ hela filmen för de andra, för vi pratade hela tiden...
Efter det gick vi och lade oss, och tystnade typ vid halv fem.
En timma senare vaknade jag av att Mikaela väckt mig. Då har Matilda börjat spy...
Så jag fick väcka mamma och vi fick fixa med det, och sen åkte hon hem :/
Tycker synd om dig tjejen, hoppas du mår bättre idag <3 Puss på dig!

Sedan sov jag typ under hela morgonen för att jag inte fått sova något på natten ^^
Så jag umgicks inte med mina bästa tjejer innan dom åkte :/
HAHA.

Varit underbart roligt, fyfan! Detta gör vi om nästa år, helt klart! ;DD <3

Inga kommentarer: