lördag 12 november 2011

UG

Har inte haft tid att uppdatera, men jaja... här är jag. En vecka sen bara!

Var på UG igår, Underground, alltså. Typ ett "disco", höhö.
Aspinsamt, för jag, Emilia och Matilda kom typ vid åtta, och det var typ fem pers där... så vi gick till lunnaskolan istället, men kom inte in där...:/ HAHA mobbat.
Så då gick vi tillbaka och in på spontanen. Det var inget kul där, och då var klockan typ nio, så vi gick till UG för andra gången ^^
Lite mer folk, så vi bestämde oss för att dansa lite! HAHA vi stod och dansade i två timmar, sen orkade vi inte mer. Till slut var det bara vi tre kvar på dansgolvet.....
Tråkmånsar. Eller rättare sagt: Fegisar.
Sen åkte jag och Matte hem till henne, och Emilia åkte hem till sig. Jag och Matte satt i hennes kök till typ klockan ett och diskuterade olika saker. Hihi, älsklingstjejen <3

Tack för en underbar kväll, mina galningar. Puss <3

Inga kommentarer: