onsdag 3 augusti 2011

MUSHROOM HUNTING






Varit ute med båten med min underbar familj! Brodern saknades dock.
Vi hade jättemysigt, och fick en del svamp! Blev rätt dåliga bilder, men jag bjuder på dessa :)
Min bror klarade inte uppkörningen i morse, vilket inte var så roligt. Han har nu istället en härlig vecka på Rhodos framför sig, innan han försöker igen den 18. Han åkte idag (21.00) till Rhodos, och är nog inte framme än...
Nu blir det en behövlig kvällsmat innan läggdags!

Hejsvejs!

EARLY MORNING



















Jaa...ni...
Visst är det otroligt hälsosamt att stanna uppe hela natten, för att sedan gå ut och fota klockan fem på morgonen? Dock var det otroligt häftigt att få bevittna en soluppgång med min kära vovve och dessutom 'vår' lilla flock med änder.
Härliga bilder blev det, och är otroligt nöjd med att kameran fångade upp färgerna såpass bra som den gjorde :) Fick dock förstärka dom lite, men det är inte så viktigt... ^.^
Hoppas bara inte min kära mor läser detta ;)
Nu ska vi se om jag - trots allt - kan få mig lite sömn!

Hejsvejs!

tisdag 2 augusti 2011

EVENING WALK


















Jag, Rolf och hunden tog en riktigt härlig kvällspromenad och vi fotade massor. Härligt ljus såhär på kvällen :) Min dator har varit seg, så det tog en hel timma och redigera dessa bilder. Är lite trött just nu ^^
Vi träffade även Ina på promenaden, så hundarna fick leka lite, som ni ser på bilderna :)
Nu är jag trött, och ska ladda upp resten av bilderna på bdb, sen ska jag äta något och sova.

Hejsvejs!

LIZARDS AND FRUIT




Fotade två av tjejerna förut. Blev inte direkt nöjd, då bilder utan blixt på ödlorna blir rätt dåliga...^^ Kameran ville inte samarbeta, så jag lät det vara, fotade och hoppades att det blev bra ändå.
Nu blev det som det blev, och nu ska jag sova :)

Hejsvejs!

måndag 1 augusti 2011

MIN BÄSTA VÄN






Älskar min lilla gris så mycket...<3
Vill inte att du snart ska lämna oss. Får sådan panik och ångest. Jag vill inte...
Vet inte hur jag ska kunna leva utan dig.
Min lilla älsklingspojk, som förändrade våra liv.
Finns ingen bättre än dig.

BUTTERFLIES pt. 2




Det finns nog inget härligare än att bada det första man gör på morgonen. Linnea, Alice och Jonas var här, och vi simmade, snorklade och hade skitroligt i över en timma.
När vi simmade ut från viken fick Saldo panik och simmade efter oss. Antagligen blev han rädd att han skulle bli övergiven... ^^
Min lilla knäpphund <3
Sedan har vi inte gjort så mycket mer. Ätit en jättegod citronkladdkaka som mamma har bakat! Supergod var den.
Jag har även jagat lite fjärilar, som ni kan se.

Min kära bror är nu och gör sitt teoriprov (eller snart i alla fall.) och vi får hålla tummarna för honom. Tror dock inte det behövs, han kommer säkert greja detta skitbra! Och han kör upp på onsdag (tror jag.), samma dag som han åker till Rhodos ^^

Nu blir'e annat på schemat. Vad vet jag inte riktigt. Men om ni känner mig rätt så blir det väl scrubs... ^^

Hejsvejs!