måndag 1 augusti 2011

BUTTERFLIES pt. 2




Det finns nog inget härligare än att bada det första man gör på morgonen. Linnea, Alice och Jonas var här, och vi simmade, snorklade och hade skitroligt i över en timma.
När vi simmade ut från viken fick Saldo panik och simmade efter oss. Antagligen blev han rädd att han skulle bli övergiven... ^^
Min lilla knäpphund <3
Sedan har vi inte gjort så mycket mer. Ätit en jättegod citronkladdkaka som mamma har bakat! Supergod var den.
Jag har även jagat lite fjärilar, som ni kan se.

Min kära bror är nu och gör sitt teoriprov (eller snart i alla fall.) och vi får hålla tummarna för honom. Tror dock inte det behövs, han kommer säkert greja detta skitbra! Och han kör upp på onsdag (tror jag.), samma dag som han åker till Rhodos ^^

Nu blir'e annat på schemat. Vad vet jag inte riktigt. Men om ni känner mig rätt så blir det väl scrubs... ^^

Hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du är på att fota , helt underbara bilder. Pappa