söndag 14 augusti 2011

HEMMA HOS ULLA o LENNART





Igår vaknade jag och Sara vääldigt sent, men vi bestämde oss för att åka hem till Sara och kolla på Pirates of the Caribbean - Död mans kista. I går såg vi ju ettan.
Jag är helt såld på Orlando Bloom. OMG. HIHIHI <333
Och Johnny Depp, såklart ;)
Vi hann aldrig se trean, eftersom jag skulle iväg till min mors kompis och äta god mat osv.
Så det gjorde vi. Halva familjen samlad. Alltså jag och mina två bröder, mamma och Rolf. Saldo också. Den jäveln. <3
Jättegod mat blev serverad, iaf. Saldo pep och gnällde hela tiden. Sjukt jobbigt att lyssna på...
Sen gick jag och Oskar en promenad, och så åt vi efterrätt.
Dom har ett sjukt häftigt biorum, som jag inte fotade, tyvärr. Det är helt azum. Som en riktig biosalong, fast mindre ;)

Inga kommentarer: