lördag 20 augusti 2011

TJEJPARTY!













Kvällen var helt fantastisk!
Först åt vi taacoos, sen paddlade vi kanot :) Haha det var askuul xd
Efter det tittade vi på Yes Man :D HAHAHA. Och så åt vi glass, såklart ;)
Eftersom vi är galna så satte vi på bastun, tittade på resten av filmen, och gick sedan ner till sjön när klockar var 23.00. HIHI. Busigt av oss!
Bara jag, Sara, Matte och Moa badade, dom andra var fegisar ;)
Asgött, sedan bastade vi <3
En till film kollade vi på (eller bara halva...) innan vi gick och la oss. Ingen kunde hålla käften, så vi somnade inte förrän fyra på morgonen typ... xd



Idag vaknade vi tidigt, och bestämde oss för att åka till Vitare Sand. HERREJÄVLAR. Vi gick nästan på grund....det blåste som in i helvete....
Vi badade och hade det jättemysigt, tills det kom en liten fjutthund dit. Jag tog tag i Saldo, och tjejen kom och tog hunden. Efter några minuter släppte jag Saldo, och gick ut på djupare vatten. Då fick Saldo fnatt och sprang efter hunden. Jag fick panik och sprang efter honom, ramlade och reste mig upp. Då var han redan framme. Som tur var blev inte tjejen sur... men det blev jag...
Jäkla hund.


När vi skulle hem rodde vi två på varje åra... HAHA.
Och så fick vi gå iland hos grannen, så vi slapp runda udden och in i vår vik :)
Jag gör ALDRIG om det igen... xD
Jag har skavsår i rumpan...

Inga kommentarer: