tisdag 11 oktober 2011
KLOTET
Detta fotade jag för inte så länge sedan, men har inte haft något intresse för att redigera dom.. Men jag gjorde det nu lite snabbt, när jag ändå är igång! ^^
måndag 10 oktober 2011
3:AN GÅR ATT BOKA
Ännu en gång är 3:an ute på annons!
Frisk och härlig leopardgeckounge på snart 7 veckor, dock lite för smal, men aptiten är det inget fel på!
Är riktigt matglad, och bajsar och ömsar precis som den ska.
Morph: Tangerine Tremper Albino het Aptor
Föräldrar: Tangerine Tremper Albino & Aptor
Transport kan diskuteras närmare.
Ödlan går bara att boka nu, och vid bokning ska 50% av priset skickas till mig i handpenning.
Jag är absolut inte oseriös, och vill mina djur det bästa!
Hör av er här via PM eller skicka ett mejl till: clara.98@hotmail.com
Ödlan finns i Göteborgstrakten :)
Min hemsida:
http://clarasgeckos.weebly.com/
fredag 7 oktober 2011
tisdag 4 oktober 2011
TISDAG.
Försökte ta en bild där jag visar min fina franska manikyr som jag gjorde igår, men nä, den syns inte...xD
MIN FINA ÄLSKLING
Jag är fortfarande jätteläskig, men jag kämpar på med att tämja dom. 3:an är inte alls rädd för mig, medan 2:an inte riktigt kan acceptera mig xD
måndag 3 oktober 2011
SALDOS ANFALL...
Varit väldigt jobbigt här hemma, med Saldos tre epileptiska anfall igår...
Dock mår han bra idag, är som vanligt pigg och glad och älskar allt och alla <3
Vi får bara ta det lite lugnt, men ändå vara som vanligt. Vi vill inte riktigt lämna honom ensam långa stunder längre, men vi får se hur det blir.
söndag 2 oktober 2011
LÖRDAG MED CISSI
Kanonen.
Uppskjutet.
Från Pariserhjulet. Det var fortfarande dimma överallt!
Min personliga favorit! Uppswinget <3
Ett lyckligt par (som man inte ser på bilden) som hade gift sig dök helt plötsligt upp med dessa hästar och kusken. Otroligt synd om hästarna, eftersom det inte är bra för deras ben att springa på asfalt...
Dagen började med att vi gick en tur i skogen med Nisse, som ni ser på bilderna. Nisse fick nosa runt, och söka lite efter några köttbullar Cissi lade ut.
Sedan gick vi hem, lämnade Nisse och begav oss ut till Liseberg, där jag skulle fota, vilket ni kan se ;D
Efter det myste vi lite hemma hos Cissi, och kollade på film innan det var dags att gå ut och göra stan! Haha ^^
Vi skulle äta middag med Cissis kompisar på någon restaurang, och det var helt underbart gott! Tog dessvärre inte med mig kameran, annars hade jag kunnat fota allt det goda vi åt...
Efter det goda restaurang-besöket åkte vi hem och sov xD
Söndag:
På söndagen vaknade vi sent, och jag låg kvar och dröjde mig, medan Cissi gick ut med Nisse och handlade våra ingredienser till sconesen vi bakade till frukost!
Dom blev supergoda... :)
Efter det tog vi en härlig promenad i skogen, och sedan åkte jag hem.. :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



















































