tisdag 20 september 2011

SHOPPING

Hörlurar.

Hörlurar.

Earcuff <3

Ny skolväska.

Fanns inte ödlor, så jag köpte en orm istället, mwah!

Earcuff.

Earcuff.



Shit, vågar jag?? 

Var och shoppade idag, och TADA! Massa fina underbara saker <3 Typ som mina underbara hörlurar, mina underbara earcuffs, min underbara väska eller mina underbara ringar...
Köpte lite annat också, såsom tröjor, och lite underkläder (DET BEHÖVDES.).
Nu blir det läxa...! YAY.

måndag 19 september 2011

BEBBE


Väldigt tråkig bild eftersom nosen inte kom med.
Vettefan varför jag laddar upp den.

SARA.



Härligt dygn med Sara :)
Haha du är knäpp, tjejen! Men jag älskar dig som fan ändå, min apa <3

söndag 18 september 2011

ÖMSNING



Bebisarna ömsade igår, och jag...hehe, tog ett par snabba bilder på 3:an när den såg så dum ut xD

fredag 16 september 2011

3:AN


FOG





Dimman var underbar i morse, så jag var tvungen att gå ut och fota detta i bara pyjamas ^^

Dagen i skolan var lång... och tråkig. Som en skoldag brukar vara.
Mamma hämtade mig, och vi körde hem. När vi kom hem hade Rolf låst alla dörrar och varken jag eller mamma hade någon nyckel med oss...
Detta slutade med att jag klättrade in genom det lilla, lilla fönstret i badrummet och smet in och öppnade dörren. Herrejisses! xD
Sture (grannen) fick komma till vår hjälp, för utan honom hade jag nog inte vågat klättra in genom fönstret xD

torsdag 15 september 2011

FJÄRRUTLÖSARE!





Nu har jag fått min kära fjärrutlösare!! <3
Åh den är underbar!
Som ni kan se var jag ju tvungen att gå ut och testa den :)

onsdag 14 september 2011

MIN BÄSTIS + BEBIS



UTTRÅKNING + KREATIVET = LJUS....?


Ja, som rubriken lyder. Ehe...
Gjorde om detta bara för att det är kul :D Gjorde det för några månader sedan också.

Rolf har köpt ett jättefint stativ åt oss!! Gick ut och provade det förut... mmm, underbart <3
Och han har även beställt en fjärrutlösare, och den kommer imorgon eller på fredag! JULAFTON <33

RAIN ON A WINDOW





Det regnade så mycket i måndags att jag var tvungen att fota det ^^ Blev rätt häftiga bilder :)

JAG OCH SARA

tisdag 13 september 2011

TRÖTT.

Haha jag orkar inte ladda upp bilderna på grisen nu..

Gett bebisarna mat. Jisses vad det är kul att se när dom äter! Dom är snabba när dom jagar alltså :3
Underbart att se, verkligen!

SKOGEN


Bilder på Saldo kommer snaart :)

WATER FOR ELEPHANTS

Idag är man sjuk, med migrän...
Känner mig jättekonstig i hela kroppen, plus dunkande huvudvärk =(

Btw, rekommenderar den här filmen som in i helvete!
Såg den med Cissi, och den är helt AZUM. Så försök se den, det är absolut värt det.

"På en cirkus någonstans i 30-talets USA hittar Jacob ett nytt liv efter att hans föräldrar dödats i en olycka. Där finner han också kärleken i cirkusens stjärna Marlena men för att kunna vara tillsammans måste de bryta sig loss från det enda liv de känner till."

Texten är från cdon.com.



måndag 12 september 2011

BEBISAR + NYKLÄCKT







Fotade bebisarna lite förut, och tänkte att jag kunde gå och kolla om det lilla ägget jag hade kvar hade kläckts. "Tänk om det ligger en liten unge där nu!" sa jag till Rolf och mamma. Och vad gjorde det när jag kom ner? Jo, det låg en liten unge där!
Dock är det något konstigt med den lilles ögon. Den har inga ögonlock, verkar det som. Får avvakta...

Hemma från Cissi.
Orkar inte berätta vad vi har gjort nu.

Idag var jag inne i stan med Sara och kollade på Maria Montazami :) Askul!

torsdag 8 september 2011

...

Rolig dag i skolan, faktiskt.
Lisbeth kom och hälsade på, åh vad vi saknar henne <3 Fick tårar i ögonen.. :( Kan hon inte komma tillbaka?

Något fel med mina bebisar också. Uppdaterar mer om det senare.

onsdag 7 september 2011

TRÖTT. PÅ ALLT.



Trött på människor.
Så. Nu är det sagt.

Tråkig dag när man inte kan fota...ute alltså.

MIN FINA MACBOOK

Sitter just nu vid min superfina nya macbook!
ASGLAAD!!
Har rast en liten stund, sen har vi engelska.

PUSS PÅ ER.

tisdag 6 september 2011

GNÄLL-INLÄGG

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma från skolan...
Usch, vilken hemsk dag.

Vet att ni vill se bilder på/läsa om ödlorna, vilket jag ska försöka fixa så att det blir lite mer av den varan. Självklart ska ni även få läsa om/se bilder på Saldo.
Det jag skulle vilja ha i gentjänst är fler kommentarer. Har ungefär 70 - 140 kommentarer om dagen på dv, och det är sjukt roligt och jag uppskattar det till tusen! Här har jag 1 - 2 ungefär en gång i veckan, knappt det! Skulle vara jätteroligt om ni kunde kommentera vad det är för "Annat" ni vill se, några speciella bilder på ödlorna/hunden, naturen...etc.
Lite kritik om bilderna skulle vara kul det med. Utan kritik och ärlighet kan man ju inte bli bättre, eller hur? Och det är ju det jag vill bli, så kom igen nu folket!
Har minst 50 personer som kollar bloggen varje dag. Åtminstone 1 kan väl tänka sig att kommentera?

Herregud vad jag gnäller...xD
Ni får verkligen ursäkta, men skulle uppskatta det så himla mycket. Får ju ingenting tillbaka när jag lägger ut bilder osv.

Ja, som jag skrev. Skitdag i skolan.
Men imorgon får vi våra maaaacbooks :D
Det är regnigt, idag, så tänkte ta fram min lilla fotostudio och kanske fota lite ödlor. Vad sägs om det?
Fast först blir det nog glass...

Glöm inte att göra mig glad genom att kommentera!
VAD är det egentligen ni vill se? Lite mer detaljerat, tack!
Puss på er.

måndag 5 september 2011

BEBIS + ÅKT IN TILL STAN MED SALDO



Rolig dag i skolan idag! Fick reda på att vi ska få våra macbooks på onsdag. Ska bli sjukt roligt!

Behövde syrsor och zoophobas till ödlorna, så jag och Saldo och hans fina nya väst åkte in till stan och köpte det.
Träffade även Lisa (vi hade bestämt att vi skulle ses.), och vi gick runt i Åby och pratade. Så härligt att prata med den tjejen! Älskar henne så mycket <3