tisdag 6 september 2011

GNÄLL-INLÄGG

Nu är jag ÄNTLIGEN hemma från skolan...
Usch, vilken hemsk dag.

Vet att ni vill se bilder på/läsa om ödlorna, vilket jag ska försöka fixa så att det blir lite mer av den varan. Självklart ska ni även få läsa om/se bilder på Saldo.
Det jag skulle vilja ha i gentjänst är fler kommentarer. Har ungefär 70 - 140 kommentarer om dagen på dv, och det är sjukt roligt och jag uppskattar det till tusen! Här har jag 1 - 2 ungefär en gång i veckan, knappt det! Skulle vara jätteroligt om ni kunde kommentera vad det är för "Annat" ni vill se, några speciella bilder på ödlorna/hunden, naturen...etc.
Lite kritik om bilderna skulle vara kul det med. Utan kritik och ärlighet kan man ju inte bli bättre, eller hur? Och det är ju det jag vill bli, så kom igen nu folket!
Har minst 50 personer som kollar bloggen varje dag. Åtminstone 1 kan väl tänka sig att kommentera?

Herregud vad jag gnäller...xD
Ni får verkligen ursäkta, men skulle uppskatta det så himla mycket. Får ju ingenting tillbaka när jag lägger ut bilder osv.

Ja, som jag skrev. Skitdag i skolan.
Men imorgon får vi våra maaaacbooks :D
Det är regnigt, idag, så tänkte ta fram min lilla fotostudio och kanske fota lite ödlor. Vad sägs om det?
Fast först blir det nog glass...

Glöm inte att göra mig glad genom att kommentera!
VAD är det egentligen ni vill se? Lite mer detaljerat, tack!
Puss på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, haha, nu har du fått EN komentar ialla fall ;P
det är alltid något! :)

Kram ! ;)