fredag 2 september 2011

SJUK

Regnbåge igår.

Roligt att man har så ont i halsen att man knappt kan prata, ont i huvudet, förlamad i den ena axeln typ, och är dödstrött.
Yay, det bästa som finns är att vara sjuk när skolan börjat. Right?

Strömmen hade gått för typ 20 min sen, men nu är den tillbaka. Var rädd att bebisarna inte skulle få någon värme, men den hann knappt försvinna innan strömmen var tillbaka :)
Dom har ätit 5 syrsor, och minst lika många mjölisar! Stolt övermina små bebisar <3
Jag drömde världens konstigaste dröm...
Jag skulle bara snabbt kika till bebisarna, när jag fick se en vuxen ödla där inne, bland bebisarna. Tog genast ut den, och satte den i det stora terrariet (vilket man inte ska göra. först ska terrariet städas, all inredning ska skuras och kokas etc. innan någon ny kommer in. dessutom får det inte plats fler i det terrariet. Måste dessutom bara säga att det var den snyggaste boldisen jag sett... synd att den inte finns i verkligheten...). Sedan kikade jag in hos bebbarna igen, och där satt TVÅ nya vuxna ödlor... och sådär höll det på, tills 2:an av någon anledning tappade svansen.
Weirdo dröm.

Ingen orkar väl läsa, men jaja... ^^

Ska göra som ni vill nu, och fota lite ödlor (om jag orkar...).

Inga kommentarer: