tisdag 13 december 2011

HATAR PROV.

Nu får jag fan ett spel.
Jag hade skrivit värsta långa texten här och så stänger safari av sig. Man blir så...glad. Ohja. Glad. Kommer inte ens ihåg vad det var jag hade skrivit...
Det jag ville säga var att jag hatar att plugga kartgrejsemojs. Breddgrader, längdgrader, latitud, longitud, symboler, väst, norr, öst, syd, ekvatorn, skalor....jag orkar inte bry mig, faktiskt.
= JAG HATAR PROV.

Det var luciatåg idag i skolan. Gulligt...! (önskar att jag hinner dö innan jag blir en nia, så att jag slipper skämma ut mig inför hela skolan). Hoppas fan det är valfritt...

Idag är det ett år sedan vi fick hem Saldo till oss! Myshund <3

Matilda och jag kollade på HP dödsrelikerna part 2 hemma hos mig idag. Det var kul. Har sett den filmen 11009 gånger innan bara, så att jag kan alla repliker utantill, ungefär. Ja, ungefär.

Nu ska ni få ett par härliga bilder på mig med min underbara webbcam. Hihi den suger inte alls.
Och jag fattar ingenting i den här kartboken.
Det som jag behöver plugga på finns inte ens i den...

För att ni verkligen ser vad det står där. Eller hur? 

Inga kommentarer: