måndag 26 december 2011

LITE BLANDAT

Hade ingenting att göra, så jag satte mig vid mammas och Rolfs dator, och redigerade ett par ovisade bilder.
Varsågoda! ;)

Hunden var ju smart idag, alltså.
Han, jag och Axel hade gått en promenad i skogen, och gick sedan hem för att leka i trädgården. Jag och Axel gick ut på bryggan, och då trodde väl Saldo att det var okej att bada eller något, för det gjorde han. Det var säkert inte skönt, men stolt var han allt... och arg blev jag ^^ Hundjäkel <3
Så jag tog in honom efter hans dopp och duschade av honom. Det behövdes!
Och nu är det ungefär en vecka till som vi får ha honom hos oss...
Det smärtar, men vi vet ju vad vi har gett oss in på.
Vi kommer göra ett byte direkt. När de kommer och hämtar Saldo har de en liten valp med sig. Vi vet inte riktigt om det blir en gul hane, eller en gul tik. Uppfödaren skulle åka dit för att kolla vem som var trevligast (hon köper in den åt oss, hon har alltså inte fött upp den själv).
Nu skällde hunden till, så nu kom det hem någon. Är hemma själv, för en gångs skull ;)






Inga kommentarer: