torsdag 8 december 2011

SALDO & JAG

Jobbig dag igår i skolan, men dagen blev mycket bättre när jag gick hem till Jenny med Matte och Mika. Vi kollade på film innan Mika skulle hem, och sen bytte vi film, och blev plötsligt helt galna och rullade runt på golvet och skrattade i trekvart...
Hm nej, vi är inte konstiga eller så...

Idag hade vi pedagogisk eftermiddag, och slutade tolv. Så jag har varit hemma en stund och fotat lite. Nu ska jag äta och sen gå en promenad med hunden, tror jag.
Hejsvejs!

2 kommentarer:

vilma Persson sa...

Hejsan! Du tar sjukt fina bilder, men vad har du för kamera samt objektiv? :)

Clara sa...

Hej Vilma :)
Jag har en Nikon D3100, och använder nästan bara mitt Tamron 70 - 300 mm, enkelt zoomobjektiv.
Använder även ibland mitt kitobjektiv, 18 - 55mm, men det är inte ofta jag använder det. Bara när jag fotar människor, osv :)