måndag 26 december 2011

AVELSPLANERING 2012

Här kommer min lilla planering år 2012:


Tror att jag ska låta Ares gå med tjejerna i år igen, och hoppas på att de två unga tjejerna vill släppa till honom. De ville inte det i år, direkt. Han kommer självfallet para sig med Navi också, och henne kan jag ju räkna med. Hoppas jag... ^^
Antar att Afrodite och Pandora inte tyckte att han var tillräckligt kunnig i år, höhö. Snuskhumrar ^^
Men det var ju hans första gång, så jag hoppas att tjejerna inser att han är en karl att räkna med... ;D

Tänkte bara ta fram ett par ungar i år, så jag sparar inte alla äggen.
Paras dessutom Afrodite och Pandora, så kan jag absolut inte spara alla ägg ^^ Vi får räkna med att jag sparar mellan 10 - 15 ägg. Ungefär. Sedan kommer ju nog inte alla äggen att klara sig...
Eller jag vet inte riktigt hur många jag faktiskt ska ta fram. Inte alltför många, så det kanske blir mellan 5 - 10 istället.
Vi får se, helt enkelt.
Måste ju ha råd med allting, också!


Tja, lite tankar om min avelsplanering 2012.
De håller på att väckas nu, så inom ett par veckor är ljuset igång fullt ut, och då kan jag sakta men säkert börja mata dom lite.

Hihi, det ska bli så himla roligt!

Ursäkta för min röriga text, men jag är väldigt rörig just nu...

Inga kommentarer: