fredag 20 januari 2012

HAFT FINBESÖK

Haft min kära syster på besök idag, med Alice och Lova :)

Och jag hatar västtrafik. Stod vid busshållplatsen vid skolan idag, efter att jag slutat. Fem minuter innan bussen egentligen ska komma kom det en buss som det står "Göteborg, Stenungsund" på. Tänkte att "ja men vad skönt, då är jag nere i centrum lite tidigare då." Men nej, så hygglig ville inte busschauffören vara, utan han körde rätt förbi...
Och det kom ingen buss tjugo över...
Tio minuter efter att bussen skulle ha kommit, kom den. Och naturligtvis hade min andra buss redan kört nere i centrum, så mamma fick komma och hämta mig.
TACK!
Rörigt det där blev, sorry för det.

Jag är helt besatt av Sagan Om Ringen, och jag känner på mig att det inte är bra... det enda jag tänker på är Sagan Om Ringen, Frodo, och Elijah Wood. Som jag - vilket jag har sagt tidigare - ska gifta mig med. 

Måste bara säga att jag avskyr min mattelärare. Verkligen, verkligen avskyr. Usch...

Nu ska jag fortsätta skypa och längta tills imorgon. Jag ska nämligen till älskade Cissi och Nemo ska få följa med för första gången! Vi ska gå ner på stan och miljöträna hunden lite, och bara mysa till det.


Inga kommentarer: