tisdag 3 januari 2012

LÅG OCH SNUTTADE PÅ MINA FINGRAR TILLS HAN SOMNADE...

Åh vilken go plupp vi har fått hem!

Igår var han jätteotrygg och osäker, och backade undan så fort man kom nära. Det blev dock bättre senare på kvällen, när han hade fått kissa. Bajsade gjorde han dock inte.
På kvällen gick vi och la oss rätt tidigt, och jag la hans korg alldeles nedanför mitt huvud. Han fann sig tillrätta väldigt snabbt i sin lilla korg, och jag klappade honom lite smått. Plötsligt tog han in mina fingrar i munnen och snuttade på dom! Han låg där och bet lite ibland, men snuttade mest.
Jag dog lite grann då. Fyfan vad gulligt :3
Sedan somnade vi, och jag sov fram till fyra. Då låg jag i en timma till innan jag kunde somna. Prick sju vaknade han, och då både bajsade han och kissade ute. Duktiga killen!
Han har redan börjat lyssna till Nemo :3
Sedan fick han mat, och han rapade efteråt ^^

Jätteolik Saldo, och det är jag glad över.
Det känns inte så jobbigt då.
Men tyvärr kan jag inte låta bli att jämföra dem, och det ska man ju absolut inte göra. Saldo är Saldo. Nemo är Nemo...

Vi ska ut alldeles strax, jag ska bara äta frukost först ^^
Bilder på fisen kommer då :D

1 kommentar:

Jenny S sa...

vad skönt att de är olika! Då blir det iaf lättare att låta bli att jämföra!