onsdag 18 januari 2012

SAGAN OM RINGEN...

Skolan har varit bra idag, som vanligt :) Vi åkte skridskor i morse. Gick väl sådär... De jäkla skridskorna var ju urdåliga...
Åkte hem till Emilia efter skolan, och naturligtvis kollade vi på Sagan Om Ringen.
Ursäkta mig, men finns det - ärligt talat - några bättre filmer i hela världen? Så sjukt bra gjorda... och med snygga skådespelare... typ som Elijah Wood ;) Som jag förresten ska gifta mig med någon dag.
Jag kan inte ens lyssna på låtarna från LOTR (Lord Of The Rings) utan att jag blir helt... konstig och börjar gråta. Videos, intervjuer, etc funkar inte heller...
Tror jag får lägga in mig på mentalsjukhus eller något, känner att jag inte är särskilt normal i alla fall.

Har inte varit något vidare fotoväder denna veckan... finns ingenting att fota när det är sådant här väder. Har ju dock varit underbar dimma de två senaste dagarna, men har kommit hem efter att det blivit mörkt, så det har inte blivit något med det...
Ska se ifall jag kan få till några foton de närmsta dagarna, i alla fall.

Nu ska jag fortsätta skypa med Matilda, plugga lite, och söka runt på youtube efter videos på LOTR. Är jag kär i filmerna? - Ja
Mår jag bra? - Nej

Hajjdå.

Inga kommentarer: