fredag 6 januari 2012

NEMO SMET...

De två första bilderna är totalt värdelösa egentligen, men jag gillar dom...
Tagna i morse, när han för första gången fick gå i koppel! (Dock har han inte koppel på sig på bilderna, men jaja, ni fattar.)
Det var konstigt, och lite skrämmande, men det gick! Tills rottweilern bestämde sig för att komma ut från sin koja i buren. Hehe jaa, Nemos halsband var tydligen för stort, så han lyckades smita ur det. Yaay..
Så det var bara att gå och hämta den faktiskt vettskrämda valpen... åh stackars lille Nemo..
Fick bära honom en bit därifrån, och sedan satte jag på honom halsbandet, och satt bara där med honom i kanske fem minuter. Sen var den händelsen glömd, och han gick finfint i koppel den sista biten innan jag släppte honom.
Så nu ska jag se om jag kan fixa halsbandet, så att han inte smiter ur det nästa gång ^^



Inga kommentarer: